sobota 26. ledna 2013

Aktuálně z 26. 1. 2013


Tumblr_mh3yfsccic1rtjb2go1_500_large

Tak jo.
Po zhruba třídenním boji se mi konečně podařilo nastavit vzhled blogu, který by byl jakžtakž podle mých představ. Stálo mě to nervy s googlováním, velkou odvahu abych se vůbec pustila do HTMLování a hodně velkou čokoládu, než jsem pochopila jak co pracuje.
No ale nakonec se vám můžu hrdě představit v novém kabátku. Sice to má ještě pár much, ale i ty se mi snad podaří vybrat.

No teď už ale k tomu důležitému. Přemýšlela jsem, jakým směrem vlastně chci blog vést. Protože momentálně vyhlížel jako směs všeho možného i nemožného. A po ne tak docela dlouhém badáním jsem se rozhodla, že zůstanu u toho, co je mému srdci nejbližší – u psaní. Jen s pár malými výjimkami.

V rubrice Tahle najdete všechno, co se týká mě. Budu se snažit vést každotýdenní deníčky, které okořením svými pseudofotkami. Ať už těmi opravdu pseudo ze svého mobilu, nebo s těmi z fotoaparátu. Ale s tou druhou možností počítejte jen zřídkakdy.
Dále zde také najde věci, které se týkají mého čtení. Kromě toho, že se i nadále pokusím vést jedno, až dvě meme, seznámím vás zde se svým čtenářským listem. Nehledejte v tom nic velkého, jen seznam knížek, které jsem za daný měsíc přečetla.
Stále ale zůstávám členem goodreads, můj profil najdete zde, a nebo si můžete sjet až dolů na stránku, kde najdete výčet mých přečtených knih.
Co se týče inspirace, budu vám sem každoměsíčně přispívat to nejlepší, co jsem si osrdíčkovala na weheartitu a co se mi tam doopravdy zalíbilo.

Ve svém psaním samozřejmě budu pokračovat. I když s Deníky jsem se sekla, snažím se jít dál. Opravdu se snažím a proto je moje poslední psaní neuvěřitelně krkolomné, což vede jen k neustálému přepisování. Prostě bludný kruh.
Cestu za sny jsem už asi dva měsíce neotevřela. Je to po dlouhé době má originální povídka, a proto se snažím ji napsat opravdu prvotřídně. Což znamená spoustu badání a málo psaní. A samozřejmě – hodně, ale opravdu hodně přepisování.
V hlavě se mi pak honí ještě jeden nápad, ale ten má spoustu chyb, které se musí nejdřív doladit a dodělat. A pak se možná pustím i do psaní.

Jinak z těch dalších novinek – nalaďte se na vlnu nového literárně-pisálkovského magazínu Ilieth (odkaz najdete v menu), kam budu přispívat. Kromě svých povídek si zde budete moc přečíst i mé rádoby recenze – ale pozor. Nelekejte se, recenzovat budu povinnou četbu.

A dále přicházím s prosíkem. Skoro prosíkem. Založila jsem i votocvohoz, kam se určitě všichni běžte podívat. Třeba se vám zalíbí nějaký ten kousíček mého oblečení ;)

0 komentářů:

Okomentovat

 
Copyright © 2010 Nothing is impossible. All rights reserved.
Blogger Template by